Mars

Jahapp..äntligen börjar våren titta fram! Var ute med barnen redan vid 9 tiden och jag behövde bara ha på min en fleecetröja.
Jag var med tjejerna i helgen, vilket var väldigt trevligt! Fikade gjorde vi och pratade, samt lekte med Alvisen, så stor hon blivit, sist jag träffade henne var hon ca 1 månad gammal. Om en månad blir hon fyra år! Hon ritade en väldigt fin teckning till mig med en tyrannosaurus rex och mig. Väldigt avancerat för att vara snart fyra år. Grym hon är!
Vi får se till att träffas snart igen, man saknar fan att umgås med dem. Från Gymnasiet då vi träffades varje dag till nu..när vi träffas kanske en gång om året..tråkigt.

Annars händer inte så mycket i min värld. Annat är det i den kaotiska världen utanför...jösses...Tror ärligt inte att den där Kadhafi kan vara så kaxig om han INTE har kärnvapen..så vi kan väl nästan se att detta är början på WW3.
Förhoppningvis blir fallet inte så, men man kan inte vara hundra. För världen är i skakning och jag tror inte att den kommer lugna sig på ett rätt bra tag.

På jobbet går det bra, ungarna är för ljuvliga men jag känner inte att jag räcker till. Barnen som är i speciellt behov av hjälp och stöd får inte det för att vi är för få personal. Det är dom som blir lidande ju, men när här ska vi tänka på PENGAR istället...för det är ju för DYRT att anställa fler personal så att alla barnens behov blir tillgodosedda. ÄCKLIGT. jag menar vakna..barnen är vår framtid..de är värda allt vi kan ge dem. Men då väljer man att värdesätta pengar högre..Jag gör mitt bästa på jobb iaf och hoppas att jag ger barnen vad de behöver..fastän jag stressar sönder mig så är det ett jobb jag valt att ta på mig.
Jag ska nog fan bli dagmamma!! =)






( En liten parantes...EMINEM har fler fans på facebook än Michael Jackson, HA! )

Kommentarer
Postat av: Katta

åh Alva skulle bli jätte glad då :D jag skickar nog inbjudan på facebook, inte ens inbjudningskort räcker pengsen till denna månad :/ men ja inbjudan kommer på ett eller annat sätt ;)

2011-03-28 @ 21:18:59
URL: http://kathhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh Alva skulle bli jätte glad då :D jag skickar nog inbjudan på facebook, inte ens inbjudningskort räcker pengsen till denna månad :/ men ja inbjudan kommer på ett eller annat sätt ;)

2011-03-28 @ 21:19:44
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 13:25:33
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0