Januari

Då har det nya året inletts. Och det mer buller och bång!
Hade en mycket trevlig nyår hemma till en början, vid ett började vi bege oss mot en fest som skulle vara ball. Ja, det beror ju lite på hur man menar med ballt. Är det ballt att det dimmtjock av testosteron och slagsmål så var det ballt. Men för min egen smak så hade jag gärna sluppit se det. Det är galet att se hur så nära vänner kan råka i luven på varandra så hårt, och sen utan att erkänna när man gjort fel. Mycket lättare att skylla på någon annan och inte fatta sin egen inblandning. Men vad fan, om året inleds så, kan det bara betyda att det inte kan bli mkt värre och att det kommer bli ett fartfyllt år!
Jag har fått ett jobb också, börjar jobba på alla hjärtans dag. Inte för att jag bryr mig så mycket om den dagen egentligen men lite små kul fann jag ändå att det var.

Annars så har det väl inte hänt jättemycket. Mina skor jag köpte på Bianco för 1000 kr ROSTADE fattar ni? Vad är det för skit? Så jag gick och klagade och sa "vad fan e det för sko som rostar?" hennes svar på det var "ja men det gör dom när de blir blöta". Jag orkade inte ens diskutera med henne, är det en vintersko ska den förfan inte rosta? Men jag fick pengarna tillbaka och idag köpte jag mig ett par feta Hummel skor istället med foder. De kan iaf inte rosta!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0