September

Jaha då har man blivit ett år äldre och jag klagar faktiskt inte! Dagen började med att familjen kom in och sjöng, jag fick en present och sen hade syster serverat frukosten till mig. Asnice!
Sen var det bara till att dra på jobb, när jag kom hem efter 2 h övertid så fick jag god mat, tårta och fler presenter.
Helt sjukt så många gratulationer jag fick hela dagen. Det var vissa gratulationer som uteblev och det blev man ju lite ledsen över, men inte mkt jag kan göra åt det.




Kängorna köpte jag för en halv förmögenhet, 1000:-, på Bianco men shit så nice dom är gjorda i Portugal dessutom så risken att barnarbetare har gjort dem är mindre.
Tårta fick jag av familjen o den sjukt fina armbandet av syrran. Hehe det roliga med det är att det egentligen är till barn..bara det att det hade varit för stort annars. Jag måste verkligen få upp min vikt!
Rosorna av mamma o pappa o de andra presenterna av familjen! Härlig dag jag hade. Fick även Eminem skivan, underbart! Saknar bara 11 st sen har jag alla hans skivor.
Helgen kommer jag att spendera hos mannen och det ser jag fram emot!

För övrig så ska jag förhoppningsvis hem till Charlene snart och titta på SKRI, den lilla kattungen som vi räddade från döden. Skri har blivit en kaxig liten madam och redan skaffat pojkvän. De växer fort de små liven. Hehe!


Peace!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0