September


Har varit en fullspäckad helg faktiskt. I fredags var jag och spelade badminton med pappa, lyckades även göra klart sjalen till min syster. I lördags var jag på skivmäss och hittade 2 cd skivor och 1 dvd för totalt 65 kr. Kan inte klaga!
I söndags stack jag syrran och mamma ut för att vandra. Istället för 5 km blev det ca 1,5mil. Det var härligt och måste göras om! Har totalt hittat 19 myggbett och det är många, det kliar överallt och ingenstans. Härligt med naturen.



Jag ska försöka att hålla upp mitt tempo och ska förhoppningsvis dra o träna på onsdag igen. Mitt mål är ju att gå över 50kg strecket, just nu är jag lååångt under. Jag hoppas nå vikten snart för jag vill gärna bli blodgivare och för det måste man väga över 50 kg=/.


Nu är det ju så att jag virkar en hel del och är det någon som vill ha något så kan man göra en "beställning" priserna variera beroende på storleken.


(klicka på bilderna för att se dem större)





Kommentarer
Postat av: Johanna

så fina grejer du har gjort :D

Hoppas allt är bra! kram

2010-09-13 @ 22:51:49
Postat av: Finpop

Jag vet faktiskt inte vart bilden kommer ifrån, men skulle säga att den förmodligen är tagen någon gång i det tidiga 90-talet. Snygg som fan i alla fall :)

2010-09-18 @ 15:56:28
URL: http://www.finpop.blogspot.com

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0