Maj

En vecka praktik kvar, sen en vecka vikarie. Sjukt nice. Barnen är så otroligt söta och jag blev lite förälskad i en treåring, HAN PRATAR TYSKA! Mitt hjärta föll pladask, han sa "Mutti has gekommen". Så sött så sött!

Det varit en väldigt intensiv och jobbig vecka. När mannen var här flöt allt på, vi träffade hans syster och det gick förvånandsvärt bra. Sen hann vi även träffa hans bror och fru och hade filmkväll med dem. Kollade på Boondocksaints 2, jag gillade den!
Vi hann faktiskt också träffa hans andra bror med fru och två barn vilket inte var planerat, men det var mycket trevligt. Fick ligga på sängen med den ena dottern och mata henne med välling. Sådär småmysigt=)

Annars har det som sagt varit en väldigt jobbig vecka, en släkting har fått cancer och väntar nu på behandlig. En annan släkting har blivit blind på ena ögat och min "farbror" ska ligga in på sjukhuset i en månad pga att han höll på att få kallbrand och efter en vecka har han hunnit bli opererad fem gånger. När jag trodde jag hade läget under kontroll åkte syrran in på sjukhuset. Dock är hon så gott som frisk igen. Men det har bara varit för mycket och jag hoppas bara att alla de drabbade kan må bättre snart.
Igår var det så illa att jag t.om. tyckte att Tokio Hotel lät rätt bra. Fyfan då är det illa!!

Idag var jag hos frisören från halv ett till fyra. Han är sjukt duktig och jag blev väldigt snygg! Barbieblond ska det vara!! Jag rekomenderar honom varmt till alla som ska klippa sig. Han var Zlatans frisör till 2006 och han klipper fortfarande Zlatans syster. Han är väldigt billig också. http://salongpistasch.se/

Ikväll kommer en superfilm på tv, YRROL! Jag och syrran kan nästan hela filmen utantill och vi garvar lika mycket varje gång. Ungefär som Kopps!
Men ni får ha en fortsatt trevlig afton. Ta hand om er och håll er friska!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0