Maj

Idag blev jag uppringd halv sju på morgonen och de ville att jag skulle komma och jobba. Visst sa jag, mer pengar till mig!
Det var egentligen min lediga dag och jag skulle ha gjort ett skolarbete, men äch. Det fixar jag imorgon eftermiddag. Vid frukosten idag frågade jag en pojke vad han hade för prick under sin näsa hans svar var:
Jo faktiskt så kommer det från min näsa och jag har en magnet här (pekar på näsbenen) och dit kommer allt sen och faktiskt fastnar där! Alla har det. (pojke 4 år)
Iiingen aning vad har får allt ifrån men han är hur charmig som helst! Love it!




En mycket fin teckning          Här är en till teckning av
målad av en flicka på            samma tös.
min praktik. Det är
hennes familj och jag
är med på ett litet hörn.



Ska ha min sista praktikdag där imorgon sen kommer jag nog att jobba en del där. Så det känns toppen. Ha en fortsatt toppen dag, för det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Amandus

det är roligt o läsa dina texter. fina teckningar!

2010-05-28 @ 13:39:05

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0