Maj


Shit mycket som har hänt den senaste tiden!
Värsta dramat en dag, sen nästa dag värsta fyllan så man fick hälsa på Ullrik. Ja det är ingen direkt vän till mig, men det händer att man hälsar på honom sådär på bakisdagar. Sen var det ju karnevalen och hela paketet, mycket trevligt. Det var sjukt mycket folk ute på stans gator och de har räknat att det var ca 250 000 som tittade. Vilket inte förvånar mig alls, för när vi på kvällen skulle se på Salem Al Fakir, kunde man inte röra sig långt. För att komma fram fick man nästan sparka sig fram och knappt det gick. Dagen efter då det var lite färre människor ute gick jag och kollade på tåget igen. Denna dagen såg jag ännu fler gamla klasskamrater som var med. Sjukt ballt och se dem där och de verkade ha det väldigt kul! (Bilder finns på facebook)
Det var en väldigt händelserik helg med mycket action och idag klarade jag uppkörningen. Allt flyter på och jag är glad! Snart är skolan slut och jag och mannen lämnar landet för ett tag! Ser så mycket fram emot det och jag hoppas det kommer gå igenom!

Dagen idag firas iaf med lite champagne och nu säger jag SKÅL och god afton!




Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0