Mars


it hurts but never show
its pain youll never know
if only you can see just how lonely and how cold
and frostbit i've become


De senaste dagarna har varit jobbiga.
Jag kan inte lita på människor, den ena lilla lögnen efter den andra.
Som man säger...många bäckar små. Det är så det känns.
Människor i min omgivning ljuger om små, väldigt små saker.
Men i längden blir de stora.
Jag kan inte lita på någon,
jag vet att de finns de som litar på mig till hundra procent,
men vad hjälper det om det inte finns någon som jag kan lita på?
Jag kanske borde lägga ner hela den här stilen,
att vara ärlig och att hålla mina löften med
tanke på att ingen annan kan hålla sina löften. Allt känns så lönlöst, det suger.
Kanske ska jag bli exakt som dem,
kanske ska jag bara skita i alla andra och köra mitt eget race?
Jag trodde att jag gjorde det rätta när jag var ärlig och höll mina löften,
men det funkar visst inte i denna världen.
Jag ska byta stil, jag ska göra som ni.
Nu ska ni få smaka på er egna medicin. Hoppas ni gillar smaken!

Life is such a fuckin' rollercoaster then it drops




Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0