Januari


En mycket mysig helg och det tackar jag för.
En och en annan bild kanske kommer upp senare.
Lördagen var jag på skivmässa och köpte 3 skivor i bra kvalitet för 180:-, mycket nöjd!

Nu sover nog Johanna för att tidigt imorgon ta flyget mot Kambodja, avundsjuk är jag inte alls...eller?
Hon kommer säkerligen få det hur härligt som helst. Kommer sakna henne, men hon kommer lagom till våren och parkhängen! Hoppas du får en bra resa!

Idag har jag inte gjort ett skit och det känns bra. Boken jag läser är så grym, en del heta "scener" och det gillas. Den är väldigt bra och jag kan inte lägga den ifrån mig.
Och apropå det så ska jag lägga mig till sängs och läsa den. Ska upp till skolan imorgon, men ska bara gå på museum så inte så jobbigt. Mannen däremot ska upp kl 4.15 för att praktisera, stackars fis!

naken, exposed, rädd

God natt



Kommentarer
Postat av: amanda

"naken, exposed, rädd" hahaha så jefla bra

2010-02-01 @ 11:27:02

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0