Januari


Det går väl inte att missa att det kommit mer snö? Nä, antog det!
Men trots det har skolan gått bra och jag kom i tid till min dramatisering.
Det gick bra och jag klarade det. Det var väldigt nervöst, dock kändes det bättre när man märkte att exakt alla andra var minst lika nervösa. De fnissa lite under min dramatisering, och kommentarer jag fick till den var att jag hade bra inlevelseförmåga.
Vet inte riktigt var de tittade då någonstans, menmen^^
Imorgon blir det en fett stor fest alltså! Som jag skrev tidigare så är det en god vän som ska iväg men även en bekant, dock på annat håll.
Så det ska bli fest för dem, och det kommer bli ball! Ser fram emot det, synd bara att mannen inte kan hänga på=/
Vi får ta igen all den tiden när vi båda är klara!
Nu ska jag läsa vidare i min bok "Snabba Cash", alla säger att filmen är bra, men att boken är bättre. Så jag börjar faktiskt på det hållet!
Trevlig kväll, Peace


Den underbara rödhaken som kvittrar för mig varje morgon! =)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0