Januari


Varit hemma hos mannen denna helgen, allt känns så jävla bra! Vi hade långa samtal om allt mellan himmel och jord och det är helt underbart. Tänk ändå fyra år tillsammans, det känns så sjukt! Så mycket kärlek, och jag vet att de finns de som tvivlar på att jag verkligen älskar denna mannen, men till er säger jag "FUCK OFF!".
Helgen bestod förutom en massa mys, även fest, sena nätter eller mornar och många goa filmer.
Jag fick en väldans fin ring av älsklingen som jag blev mycket glad för, Tack ängel!
Jag är glad att jag har en man som honom, och jag vet att det kommer hålla länge! Snart är vi båda klara sen kan vi leva livet. Älskar Älskar Älskar Älskar Älskar dig! <3

såhär ser ringen ut, det är ingen jättebra bild dock:



På fredag sen är det festen, två vänner som ska ut och resa i världen på olika håll så det blir en avskedsfest för dem, kommer sakna lilla Johanna...3 månader är lång tid!

För övrigt så går en extra tanke till älsklingens mamma som råkade ut för en incident som tur är mår hon bättre nu. Tänker på dig gör jag iaf!




Peace

Kommentarer
Postat av: johanna

låter som en riktigt härlig helg :)

Kommer sakna dig med! Men vi får skicka mail, du måste uppdatera mig om livet här hemma!



ses på fredag, då blir de partey!! (kan ju höras om tåg sen..så vi kan ta samma!)



Kramis

2010-01-26 @ 22:52:07
Postat av: amanda

mysigt! vi ses på fredag bruuuuuden ;))

2010-01-28 @ 01:54:55
URL: http://viskra.blogspot.com/

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0