Januari






Igår var det min och mannens dag, 4 år har vi varit tillsammans nu. Toppen!
Älskar denna mannen så mycket, tack för alla gratulationer vänner.
Nu har jag små paket som väntar på att få bli öppnade älskling. Tyvärr tillät inte min ekonomi en tågresa upp till dig, men det får vi ta igen helgen som kommer.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig så jag tänker inte ens försöka, upp till bevis när vi träffas istället. Älskar dig sötnos, kolla bilden och börja gissa vad det är^^



Kommentarer
Postat av: LisFis

Jätte fina bilder!

2010-01-21 @ 21:59:00
Postat av: LisFis

Jätte fina bilder!

2010-01-21 @ 21:59:40
Postat av: Anonym

SV: Tack fisen! <3

2010-01-25 @ 20:01:44

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0