Februari


I love the Bodyshop!
Var inne idag och handlade lite, när jag kom hem insåg jag hur mkt jag redan har!



  • ALMOND - handkräm
  • BLACK VELVET APRICOT - Lotion
  • HEMP - Handkräm
  • KOKOSNÖT - Dusch Kräm
  • MORINGA - Body Butter
  • MORINGA - Tvål
  • Nagelfilar
  • Nagelblock
  • NUTMEG & VANILIA - Tvål
  • OLIV - Schampoo
  • OLIV - Balsam
  • Oljebrännare
  • PEPPARMINT - Fotkräm
  • RASBERRY - Body Butter
  • SHEA - tvål
  • SHEA - Body Lotion
  • Tvättboll
  • Tygpåse
  • VITAMIN E tvättlappar
  • VITAMIN E - läppbalsam
  • WILDCERRY - Lotion
  • WHITE MUSK - Brännolja
  • Ögonkräm
  • Ögonmask
Och nyinhandlat idag:
  • SHEA - Body Skrubb
  • TEA TREE - Ansiktstvätt
  • SEAWEED - Djuprengörande ansiktstvål

Köpte även en bok till syrran: "STAR" en bok om Pamela Andersson, Syrrans idol! Det är ju bokrea nu och den kostade bara 29:-. Hämtade även min skiva, "Eminem - Refill" <3 Lovely!!




Kommentarer
Postat av: amanda

haha, geee mig ^^

2010-02-26 @ 15:30:24
Postat av: Michaela

ÄLSKAR deras produkter. Är också stor missbrukare som dig ;)

2012-01-26 @ 11:26:09
URL: http://agapi.webblogg.se/

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0