December

Då var denna julaftonen förbi, det blev en mycket mysig sådan. Jag hade turen att få ha mina nära och kära i min närhet vilket man ta för givet allt för ofta. Mannen tog med sin bror och det var väldigt trevligt.
Ibland vill jag slå mig själv i ansiktet för att jag blir så blind att jag inte ser vad jag har...jag blir arg på mig själv. Man borde uppskatta allt mer än vad man gör. Fick en liten tankeställare igår och det är något jag kommer ta med mig till nyår och ha som ett nyårslöfte.

Nu är det dagen efter, och jag sitter själv och tittar på Sweeney Todd, längesen jag såg den och den är helt OK. Mannen är hos sin syster och har nog åkt pulka med systerdottern. 



Ta hand om era nära och kära!

Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0