Augusti


Hade kräftskiva härförleden och det var väldigt mysigt! Jag, mannen, mamma, pappa, syrran och syrrans kille.
Först åt vi massa kräftor sedan hemmagjorda hamburgare och sedan en väldigt god drink. Dock fick jag ta utan alkohol då jag numera måste planera mitt drickande ordentligt, jag menar är ju ändå familjens chaufför! ^^
För övrigt fick jag idag ett erbjudande om att titta på en lägenhet i Dalby får se hur det blir, sen har jag dessutom kommit in på en 7,5hp kurs distans som heter Fotografi- Visuell kommunikation. Ser fram emot det!





Drink (ca 6 glas):
Mixa ½ jordgubbar
Blanda med ½ dl myntablad
Tillsätt 1½ liter sockerdricka
Häll upp i ett glas med is och skala och skär kiwi som dekor.
(Vill man ha i alkohol passar det utmärkt med vodka eller, Cuba Apricot!)









Kommentarer
Postat av: Amandus

Vad gott det lät, vill ha! Lycka till med den nya kursen:D (ps. nu är johanna hemma vi borde hitta på något!)



Vi hörs, kram

2010-08-14 @ 11:49:42
Postat av: Anonym

SV: Det är supergott! Låter som en plan! Det gör vi, Kram!

2010-08-14 @ 19:03:59

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0