April


Var kom den här snön ifrån? Sjukt, men det kan ju inte kallas aprilväder utan anledning.
Lång dag idag på praktiken, slutade kl kvart över fem, stod ute i ca tre timmar med barnen i regn. Inte OK!
När jag kom hem kollade jag på min blogg och blev glad. Jag har världens bästa man!! <3 Älskar diiig!



Postat av: Karim

Vem än nu denna "du vet vem" är så har denne inte nån rätt att sprida massa negativitet! Och vadå BULLSHIT??? Detta är Annas blogg o hon får väl skriva vad fan hon känner?? Jäkligt fegt att hålla på att hoppa in i andras bloggar o skriva ( ja du måste nog missuppfattat, för i själva verket är det DU som skriver=) BULLSHIT, o sen vara så barnslig o skriva "du vet vem". Hon skriver INGET om att NÅGON pressar henne, bara att HON känner sig pressad,så sluta leta problem. Så som sista ordet - vem nu detta är så F off:)


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0