April

Jag läste tidningen härförleden och såg att man testat tio barnvagnar och ingen blev godkänd. Är inte det skrämmande? Aftonbladets artikel
Det tycker fan jag!
Folk betalar en massa pengar för nya fancy vagnar och så är de nästan livsfarliga?:O
Varför inte köra på riktiga retro vagnar? De äger ju, hur säkra som helst!!

Förövrigt så har inte mycket hänt, jag har sett till att få jobba en vecka på min praktik, vilket betyder extra pengar vilket betyder, förhoppningsvis, att jag och mannen kan resa i sommar. Jag hoppas såklart att det blir av, men vi får se hur mycket vi samlar ihop. Men hade fan varit riktigt skönt att få åka iväg!

Måste göra en liten avstickare och gratulera en före detta klasskamrat som är med barn. Hon är i min ålder och väntar nu andra barnet, snart ska hon gifta sig också. =)

Apropå äktenskap så känner jag mig fett pressad, alla i mannens familj har gift sig osv innan de skaffat barn. Jag vill ha barn väldigt gärna, men tänker aldrig gifta mig. Tror inte det kommer att uppskattas, men jag tänker inte gifta mig för att andra tycker det. Utan det ska vara ett val som jag och mannen tar. Men känns ändå som om man har press på sig faktiskt. Jobbigt att det ska behöva vara så. Äktenskap eller inte spelar väl ingen roll. Man är inte en bättre förälder för att man på papper är gift?

Detta var väl mina tankar för idag^^
God natt.

Peace







Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Vadå för press Anna? Ingen har pressat er!

Ni vill inte gifta er och det är ju upp till er, så sluta skriva bullshit! Ingen har någonsin sagt något annat!!!

2010-04-17 @ 20:04:09
Postat av: Anonym

SV: har jag inte sagt att ni gör, jag skrev att det är så jag känner okej? Och mina känslor är inte bullshit. capisce?

2010-04-18 @ 22:51:11
Postat av: Anonym

SV: för det andra, nej jag vet inte vem du är så skriv gärna.

2010-04-19 @ 21:39:56
Postat av: Karim

Vem än nu denna "du vet vem" är så har denne inte nån rätt att sprida massa negativitet! Och vadå BULLSHIT??? Detta är Annas blogg o hon får väl skriva vad fan hon känner?? Jäkligt fegt att hålla på att hoppa in i andras bloggar o skriva ( ja du måste nog missuppfattat, för i själva verket är det DU som skriver=) BULLSHIT, o sen vara så barnslig o skriva "du vet vem". Hon skriver INGET om att NÅGON pressar henne, bara att HON känner sig pressad,så sluta leta problem. Så som sista ordet - vem nu detta är så F off:)

2010-04-20 @ 15:55:20

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0