Oktober


Denna helgen, så långt i alla fall. Har jag varit en riktig liten husmor. Och jag gillar det!
Jag har gjort världens godaste äppelpaj.


Och gjorde även något som jag inte testat innan; Cornflakeskakor.




För övrigt har jag inte gjort så mycket, pluggat en del annars så har jag hållt på med mitt lilla projekt. Det går lite segt, men när det är klart kommer det bli toppen, jag bara vet det! Ska nog snart ut och handla lite chips och godis, hade varit sjukt gott! Får se om jag orkar, känner inte alls för att göra något idag. Inte för att jag brukar göra något men ändå. Fick ett mejl från min mentor också, hon skulle verka för att jag skulle få en plats på förskola så det verkar luta åt rätt håll!
Tycker synd om mannen som måste gå upp ca sex på morgonen för att jobba dessutom tar hans buss ca en halv timme. Måste vara fett drygt! Men han klarar det. Detta blev väl det tråkigaste inlägget på länge, men ville mest skryta om mina goda bakverk.

Ha en fortsatt trevlig Söndag!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0