Oktober



Har väl inte mycket att skriva om idag. Syrran är sjuk, feber och huvudvärk. Jag har nackspärr men annars har jag det bra. Håller på lite med ett skolarbete, redigera en video och sådär. Går inte så bra då det dumma programmet visst bara ska jäklas med mig! Annars ska jag väl sysselsätta mig med mitt projekt och ha en mysig fredagskväll! Snart käka goda majskolvar, det är sååå gott!!
Mannen har det tufft nu, går upp halv 6-6 varje morgon nästan och jobbar. Tycker synd om honom, men han trivs där och det är ju toppen!!
Förövrigt har jag hittat finaste smycket ever som jag måste sparar ihop till. Kostar dock 2,300kr. ^^










Jag önskar er alla en trevlig fredag!

Förresten, Grattis till min gamla barndomsvän, Sara som idag blir 21! Och grattis mannen som stått ut med mig i 3 år och nio månader idag!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0