Oktober


Glömde skriva det att jag o mannen såg en kändis häromdagen.
SISSELA KYLE! Hon är så ball o jag ångrar att jag inte gick fram o pratade med henne =/

För övrigt har jag visst fått en "psykologisk klump i halsen". Det står såhär:
"Oftast beror det på någon liten svullnad i halsen (till att börja med). Sen kan den svullnaden försvinna men hjärnan har integrerat obehaget i medvetandet."
KUWL!! =/

Aja ska fixa mat nu, blir underbara knödlar med skinkstek och äppelmos mumma.
Resten av dagen kommer spenderas vid tv.
Först unga mödrar, sen ugly betty, sen Andra Avenyn/Desperate Housewives, sen Christine och sist Brothers and Sisters. Underbara tisdag ^^

Peace


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0