Oktober


Shit vilken otur jag haft sen jag vaknade idag, kan inte bli mkt värre tror jag^^
Först klämmer jag fingret i dörren så det börjar blöda, sen välter jag en kaktus på min hand så jag har massa taggar i fingret. Vissa sitter fortfarande kvar=/ Dock var det inte samma finger som jag klämde men ändå.
Får se om det är något mer som händer.
Sista matchen för Henrik Larsson ikväll...tråkigt men han har väl gjort sitt. Nu får man hoppas att de tar in nya spelar till landslaget. Ola Toivonen, Marcus Berg m.fl.



Ikväll visar dom The Texas chainsaw massacre på tv. Sett den innan, helt okej ändå. Ett par cider på det och filmen kanske rent av blir bra?



Peace



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0