Oktober


Härliga tisdag!
Jag gillar tisdagar mer och mer, idag blev jag i princip färdig med mitt arbete också. Känns bra då kan jag chilla typ hela veckan och bara tänka på teorin och mitt projket. Resten av dagen kommer att spenderas vid tvn då alla bra program kommer idag. De har dessutom filmvecka på TV400 och snart kommer Scary Movie 4. Dom filmerna är så grymt balla! Syrran stack iväg på en klassfest efter att ha förkrökat här, blev lite avundsjuk att jag inte kunde joina men ska köra imorgon och vill inte riskera något. Väntar till fredag då vet jag om jag kan festa järnet eller inte, så håller ut!
Nä, dags för tvn. Ha en nice tisdag!



Peace!





Kommentarer
Postat av: syster

du missa inget!:)<3

2010-01-07 @ 23:19:13

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0