Oktober


Haft lite tid till att blogga, fastän jag knappt gjort något.
Syrran var på fest men försvann sen och kom inte hem på natten. Vid nio på morgonen därpå fick vi ett samtal från henne och hon hade somnat hos kompisen som hade festen. Tur det för hade något hänt henne hade jag blivit förbannad!

Pojkvännen var nere i helgen också eller ah vi möttes på mitten, vi var nämligen hos hans bror.
Vi åt gott, var med barnen och hade det trevligt. Kollade på fotboll gjorde vi också. Ah de flesta vet väl hur det gick.Tur att man tillhör två nationaliteter, HEJA TYSKLAND!

För övrigt gjorde jag klart mitt fina fotoalbum och har nu börjat på ett annat projekt. Vad det är får ni se när det är klart. Annars har jag väl inte haft så mycket för mig. Pluggat lite, tränat lite, och hållt på med projektet.

Jag har precis skickat iväg ett argt mejl till min mentor på högskolan och gnällt om min praktik som jag inte alls trivs på. Och det sjuka är att andra som varit med om samma sak behöver inte gå tillbaka dit, men jag måste! Arg är jag, och jag hoppas att det löser sig annars är det ca 5 veckor i helvetet som jag måste genomlida för hoppa av göra jag fan inte när jag bara har lite drygt 1 år kvar.
Men ah jag skrev till henne också att om vi inte kan komma på en lösning på detta så kommer jag gå vidare med det. För det är konstigt att det kan skilja sig så mycket mellan de olika mentorerna. Någon mentor säger att det bara är att gå dit en gång sen behöver man inte det mer, andra säger att det bara är till att stryka den delen och min säger att jag måste tillbaka. Suger gör det.
Men som sagt detta är bara början och jag kommer se till att jag får bästa lösningen på problemet om jag så måste gå till lektorn!



Peace!

Kommentarer
Postat av: Lisaf

försvann är väl lite att ta i?(A)<3

2010-01-07 @ 23:20:01

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0