November


Ja första november idag som nog alla vet.
I fredags var det dags, trodde vi. Det var nämligen så att min syrran och jag ringde in till The Voice för att vara med i tävlingen om att vinna biljetter till Ema Mtv galan i Berlin. 
Vi väntade vid telefonen hela dagen, och sen var det dags för final. Dock blev vi aldrig uppringda, så det suger. Syrran ringde in och pratade med dem i radio och tyckte att det var lite dåligt informerat om att det bara var en finalist. Hon pratade med Dj Jazon i typ 20 min, var med i radio igen så det var ju lite ballt ändå! =)
Ingen MTV gala för oss. Men vi ska snart åka till Berlin iaf bo hos vår faster och ha det nice.

Annars har det inte hänt mkt alls, snart klar med mitt lilla projekt kommer bli så fint så fint! På onsdag ska jag shoppa loss i malmö se om jag hittar lite nya kläder och så. Måste hitta något fint till A&T's feta party på fredag känner mig pepp! Ska bli kul att träffa dem igen och festa loss! =)

Ha en trevlig söndag!



Peace




Kommentarer
Postat av: johanna

heej anna! ska bli kul på fredag ja. Jag ringer dig på torsdag eller nått ska kan vi bestämma vilket tåg vi ska ta :) kram kram

2009-11-03 @ 01:47:39
Postat av: Anna

SV: Ja kommer bli askalas! Gör så, det blir toppen! Kramar

2009-11-03 @ 12:56:57
Postat av: Lisa

jädrans otur!!:(

2010-01-07 @ 23:18:41

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0