November



En helt vanlig onsdag idag. Fick lapp om vaccination, men tror jag skiter i det.
Skolan har inte sagt något om att jag måste göra det heller, och om det skulle vara någon risk så hade dom nog gått ut med information. Snart dags för praktik ju, åtta veckor i streck ryktas det om. Kommer bli tufft men jag saknar faktiskt det. Gillar ju det, därför jag valt det! Ska till mannen i helgen, kommer bli mycket plugg för oss båda men så är det ibland. Ska överraska honom med fin middag, vilket han vet. Dock vet han inte Vad det blir. Kommer bli super gott, det kan jag lova! Köpte en liten present till honom idag också, en sak som han behöver och som jag tror kommer göra honom glad. Annars har jag pillat lite i photoshop, gjorde en ny header, vet inte om den syns än men förhoppningsvis. Ska snart klämma i mig en fett stor marängsviss, ååh vad gott det är!

Trevlig kväll på er alla.
Peace




Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0