November


Idag var det dags och det gick faktiskt bra! Snart är jag äntligen färdig och det kommer känns så bra!
Imorgon är det som nog alla vet, första december. Ångest. Nu väntar all pluggstress och all julstress.
Visst det är mysigt med jul och ljus och klappar och mys med familjen. Men jag tycker bara det är så jobbigt med allt som ska hinnas med innan julafton. Känner mig sjukt stressad och det är inte bra för magkatarren. Känns lagom drygt. Men inget jag inte klarar av ^^

Imorgon blir det plugg hela dagen, men det ska nog gå bra!





Peace.


Kommentarer
Postat av: amanda

you can do it. glöm inte att andas bara!

2009-11-30 @ 20:54:41
Postat av: Anonym

SV: tack kompis för att du påminde mig! <3

2009-11-30 @ 21:16:18

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0