November


Herre vilken fest det var igår.
Det var kul att man fick komma och man träffade väldigt många omtyckta människor.
Mannens bror var där med fru, vilket var oväntat. Sen var det massa andra.
En vän fick vin hällt över hela sig utan anledning, det höll på att bli en catfight då en tjej tydligt klängde och klämde på folks respektive. Senare blev det en catfight mellan två tjejer pga något som jag inte riktigt har någon uppfattning om.
En förvirrad kväll, men ändå trevlig, det tackar jag för! (Bilder kommer senare)

Idag var jag och syrran på julskyltningen i stan och vi kollade även matchen mellan H43 och Kristianstad. Det var väldigt jämnt men H43 förlorade. Nu kollar jag på matchen Real - Barca det går fett segt!
Imorgon är dagen D och jag intalar mig själv att det bara är ännu en vanlig lektion bara för att hålla mig lugn!

Peace!



Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0