November


Idag är jag helt slut!
Var och tränade igår och la mig vid ett sen upp kl sju. Inte kul!
Men igår så lyckades jag ha mer än min egen vikt på benpressen, vilket kan tyckas lite, men jag känner mig i alla fall fett bra! Det är skönt att vara nyttig.
Dessutom kunde jag inte hålla mig...igår köpte jag Body shops Adventskalender för 800 kr. Men va fan, ett paket varje dag med något från Body shop är inte helt fel! Fick dessutom en extra present för att jag handlade för mer än 500 kr, fick hallon body butter. Luktar som om man smörjer in sig i hallonkräm, alltså sån man äter^^ Men ändå..höhö.

Idag hade jag redovisning i skolan, gick helt okej. Blev sjukt nervös men fick bita ihop. Hade 10 minuter men när jag är nervös pratar jag sjukt snabbt så tog väl 3 min istället. Tur att läraren hoppade in o startade en diskussion så tiden gick. När jag kom hem igen vid elva satte jag mig vid tv o kolla på "Sjunde himlen" ja, skratta ni men det gick inget bättre på tv!
Efter det kollade jag på Planet Earth, det är så underbart! Visst vissa scener är så sorgliga. Som en ung elefant som råkade tappa flocken mitt under torrperioden. Han följde efter mammans spår problemet var bara att de ledde åt fel håll...han dog dessvärre.
Men det finns så många vackra djur i världen, i detta avsnittet fastnade jag för Amur Leoparden och för dessa stört sköna paradisfåglarna som dansar så läckert! I mitt nästa liv ska jag vara en sån, shit så coolt!


Jag längtar tills jag har pengar och kan få uppleva alla dessa varelser i naturen!

Om ni vill se på Planet Earth gå in på här!


Trevlig torsdag!
Peace.



Kommentarer
Postat av: Johanna

va du är duktig som tränar! Borde jag också göra hehe. Gillar också planet earth, sjukt fint filmat och de visar intressanta saker!

Kram

2009-11-26 @ 16:04:09
Postat av: Anonym

SV: Hehe tack inte för att jag gör det så ofta, men ändå^^

Ah det är sjukt bra, snyggt när man kan se hur allt växer osv!

Kramar

2009-11-26 @ 16:35:44
Postat av: amanda

håller med johanna. mycket bra anna! keep on going! Hallon butter luktar jättegott :))

2009-11-26 @ 18:41:19
Postat av: Anonym

SV: Tack vännen! =) Jag försöker, är trött på att vara så smal dags att bygga på lite!

Hehe tycker du?:) Jag är inte så van vid doften tycker den är lite i sötaste laget! Men bra e den!

KRam

2009-11-26 @ 21:07:25

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0