November


"Det är ingen vanlig dag för det är Syrrans födelsedag, Hurra Hurra Hurra!!!"
Idag fyller syrran 16 år, och jag älskar henne så!
Vi har haft folk hemma på besök och nu är hennes "ragg" här med kompis!
De är gulliga =)
Idag födde även syrrans kompis mamma en liten pojke, ett stort grattis till er!


I Fredags tog jag och Johanna tåget till Ramlösa för att dra hem till Amanda. Där var vi ett tag och festade till det. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. En del hemligheter delades oss mellan och det kändes sjukt bra! Det värmde i hjärtat när de sa att de var stolta över att jag har valt att plugga vidare efter vår tid i gymnasiet. Det känns så fint att vi fortfarande håller kontakten, och även om vi kanske inte träffas så ofta som jag önskar, så vet jag att de finns där! Jag hoppas att vi kommer vara vänner länge till och att vi kan fortsätta dela med oss av våra hemligheter! Det är skönt och veta att ni finns där och ni vet vilka ni är! (hoppas jag iaf!!)
Pussar till er tjejer! <3
Efter det tog vi bussen till stan för att vara på en "latino-krog" och dansa lite salsa, dansade med Paulia hon är så gó!

Annars har jag inte gjort mycket, pluggat lite, gjort klart mitt projekt som blev sjukt fint! Ska lägga upp bilder lite senare, ont om batteri dock så får vänta med det.

Ha en trevlig söndag och njut av det lilla som är kvar av helgen!

Peace -__-



Rösta på vår katt!!
http://kattensdag.se/2009/celia/


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack :)<3

2010-01-07 @ 23:16:01

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0