November


Fyfan vad jag gymmade igår! Första gången jag gick på ett gym och jag kände mig rätt stark ändå^^
Jag tänker dock inte avslöja vad jag hade för vikter, men jag är stolt iallafall o det är det viktigaste. Ska nog ta och skaffa mig ett styrkepass kort så man kan bygga upp sig lite. Fastän jag bara väger 45 kg så vill jag ändå bygga muskler och gå upp i vikt. Mitt mål är typ 52-55kg. Känns bra att ha ett mål att sträva efter då känns det
lite mer seriöst!
Enligt tidningarna så har den här jäkla svininfluensan muterat nu, precis som vilken annan influens som helst. Jag är glad att jag inte tog vaccinet. För att vaccinet ska fungera tror jag att det krävs ett mycket mer utvecklat vaccin. Vad jag har hört är detta utvecklat ut samma vaccin som skulle användas mot fågelinfluensan, men man vidareutvecklade detta så det skulle fungera på svininfluensan. Men men tanke på att det är ett virus kommer det att fortsätta att mutera. Därför krävs det att vaccinet är starkare och bättre kontrollerat. Vi får väl se hur det kommer att gå och om jag blir sjuk eller inte. Muteringen sägs vara värre också då den placerar sig ännu längre ner i lungorna. Bull läge!

Well nu sitter jag här dagen efter med träningsvärk och cider i kassen, för ikväll blir det fest/tjejmiddag/bio. Vet inte riktigt vad det kommer bli men jag är pepp och laddad inför det som kvällen har att bjuda på!
Gillar verkligen att hänga med brudarna!
Ska snart göra mig i ordning, men har lite paltkoma så måste chilla lite efter maten. Åt spareribs så jäkla gott!




Såg filmen "Fighting" igår, jag gillar den skarpt, den var lite förutsägbar. Men den var niiice. Se den!

Channing Tatum var bra i denna film!  

 









Trevlig fredagkväll på er andra! Peace <3


Kommentarer
Postat av: amanda

vad kul o höra anna! Mål är alltid bra, jag har själv börjat träna igen. och nu fan ska jag bli fit igen. Siktar själv på -8kg försöka fram till nyår. får se hur det går :) Ja sorry att jag inte svara tidigare. Har inga pengar på mobilen. Men vi ses snart kompis.

2009-11-20 @ 19:38:19

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0