November



Helgen ägnades åt mannen och katten. Jag var nämligen uppe hos dem i Karlskrona.
Fredagen tog vi det lugnt och kollade på Date Movie med två vänner.
Lördagen firade vi mannens födelsedag som egentligen är på onsdag, men jag är inte där då. Jag lagade as god laxfile och potatis samt spenat till oss. Oboy vad gott det blev! Efter det gick jag in på rummet och la fram hans paket.
Sen fick han öppna dem, vad glad han blev!! Senare till kvällen tvingade jag mannen att kolla på Körslaget då min granne var i finalen. Och de vann, Grattis! Nu slipper jag kolla på det skitet.
Efter det gick Die Hard 4.0 på tv, faktiskt aldrig sett den innan och den håller sin klass.
Die Hard är nostalgi, och jag blev så fett sugen på att spela Die Hard Trilogy till PS1, så nice!  Vi bjöd över vännerna igen som gärna höll oss sällskap fastän de redan sett filmen.
På söndagen vaknade vi kl halv två, sjukt vad länge vi sov! Men det var en supermysig helg och jag älskar denna mannen så, katten också såklart! =) Min lilla familj! <3


(världens snyggaste inköpslista!)


Idag har jag varit i skolan, är så väldigt mycket att läsa, ca 2 böcker/vecka. Inte OKEJ! Men man får väl gå igenom det också. Ikväll ska jag iallafall kolla på den nya serien på tv4, Mamma till en mördare tro jag den heter. Verkar rätt intressant.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0