December/Januari


Ja då var det dags för ett nytt år igen, än så länge lever jag.
Det sägs ju att man ska ringa ut lögnerna och ringa in sanningarna. Jag har dock inga lögner men tänkte inleda året med sanningarna. Ska skriva om de människorna som funnits i mitt förra år och som har gjort det året till vad det var.

A
Amanda: Du är en go tjej som jag är glad att jag lärt känna. Jag kan prata öppet med dig om allt mellan himmel och jord. Du är en av de ärligaste människorna jag känner, och inget hindrar dig från att säga vad du tycker. Jag är glad att du finns kvar fastän vi intr träffas så ofta. Mummeldjuret!

Agge: Agge Agge, vad ska jag säga om dig. Du är som en bror för mig och du ställer alltid upp. Det är många gånger som vi glidigt ifrån varandra, men alltid hittat tillbaka. Du är en bra vän och jag hoppas att du finns kvar länge till. Dock festar du liiite för mkt, men jag hoppas att du klarar dig! Du är killen som ringer och vill ha lussebullar kl 4 på morgonen.

C
Carro: Vi var sjukt tighta, tills bråket bröt ut. Vi glid isär och pratade inte med varandra. Jag minns inte vad det handlade om, men det fick oss iaf att tappa kontakten helt. Jag saknar det vi hade, och många gånger tänker jag tillbaka och undrar vad det var som hände. Jag kan dock inte minnas det. Ibland när vi träffas räcker det att vi bara tittar på varandra så vet vi vad vi menar. Minns du Et vantarna? Det gör jag;) Jag saknar dig.

Clara: Du och din syster är en del av familjen, det är mkt som har förändrats med dig och jag träffar dig inte alls lika mycket som tidigare. Men du finns ändå där.

E
Elin: Du är en tjej som också finns där, men jag känner att jag inte riktigt får någon kontakt med dig.

I
Ingrid: En go klasskamrat som jag känner att jag fått bättre och bättre kontakt med. Ja gillar dig!

J
Johanna: Bejbihår! Du är en störtskön tjej, och precis som med Amanda så kan jag prata med dig om precis allt. På många sätt känns det som om vi är rätt lika. Fastän vi bor rätt nära varandra så träffas vi inte så ofta. Detta är väldigt synd tycker jag och jag hoppas att det ska bli ändring på detta!

J: Vi har haft våra stora dispyter, och jag har varit ärlig. Jag har sagt vad jag tycker och tänker, vilket tydligen inte är okej. När jag sa att jag inte ville ha någon internet kontakt med dig, så ville du aldrig veta av mig irl heller. Onödigt. Men det är ditt val och det är nog det bästa också. Jag känner mig sviken efter allt jag ställt upp för dig spec på festen. Men det är chill. Som sagt sanningarna ska ringa in inatt. Här har du min.

Julia: Lilla söta Julia, som dock inte är så lite längre. Du har precis som din syster alltid funnits i familjen. Det är du som kommer tidigt på morgonen och knackar på dörren. Jag tycker mycket om dig, du är snäll och söt. Jag hoppas att du finns kvar även nästa år!

K
Katharina: Du är en supermamma! jag är väldigt imponerad av hur du klarar av att uppfostra ett barn på helt egen hand, och att du klarar det så bra som du gör! Du är en förebild!

L
Lena: Du är en hel go tysk brud men humor. Du får skolan att bli en aningen roligare än vad den är!

Lulu: Min lilla stylist! Ditt jobb är att få mig lite mer tjejig och änsålänge har du gjort ett bra jobb^^

M
Mattias: Jag har känt dig sen sjuan på grundskolan, men nu vet jag inte längre vart jag har dig. Vi har tappat kontakten väldigt mycket. Det är sjukt synd. Innan var du min bästa vän och vi kunde prata om allt. Jag minns i grundskolan när du, jag, dansken, björn, sara och malin tror jag, var och paddlade kanot. Det minnet kommer jag alltid att ha kvar.

T
Tobbe: Vad ska jag säga om dig...Det är mycket som har gått hemskt fel mellan oss. Vi var bra och nära vänner, men pga allt som hänt har jag tagit avstånd. Jag tror tyvärr inte att vi kommer bli vänner igen.



Familjen.
Syrra: Utan henne är jag ingenting, utan henne är jag helt vilse. Hon är den som finns där alltid i vått och torrt. Jag älskar henne och hon är en stor del av mig. Det finns inte ord nog att som kan beskriva hur mycket du betyder för mig. Jag helt enkelt bara ÄLSKAR DIG! <3
Föräldrarna: Ni ställer alltid upp och är de bästa föräldrarna jag någonsin kunde ha fått. Ni är mina absoluta idoler och det går inte en dag utan att jag ser upp till er. Precis som med syrran så finns det inga ord som kan beskriva min kärlek till er. Älskar er så mycket, livet kommer bli tufft när ni inte finns kvar.
Älsklingen: Du är den som ger mitt liv mer mening. Jag älskar dig så mycket och snart har vi varit tillsammans i fyra år. Tiden har gått så fort och vi har utvecklats något enormt. Vi har vår egna lilla familj nu men katten Celia. Snart är jag klar med utbildningen och förhoppningsvis klarar du dig igenom din med. Då ska vi bo tillsammans och leva våra lyckliga dagar! Vi ska resa mycket precis som vi har pratat om, kanske tom jobba utomlands. Jag är tokigt kär i dig och jag hoppas det håller länge till. Älskar dig min Babe!!


Så till er alla från mig, ett riktgit gott nytt år!!!!!

Kommentarer
Postat av: Penisavund

denna bloggen suger kuk din subba

2009-12-31 @ 16:43:20
Postat av: Anonym

SV: Du avundar uppenbarligen penisar, men du har fanimej inte stake nog att skriva vem du är. Om den suger så låt bli å läs. Yippee-ki-yay, motherfucker.

2009-12-31 @ 19:42:17
Postat av: amanda

Tack anna! Det värmer väldigt mycket. Du är en bra vän och jag gillar att du står på dig. det har du alltid gjort. Jag vet att du finns där och jag hoppas du känner detsamma. en stor kram!!

2010-01-02 @ 17:58:54
Postat av: Karim

Ah tiden går fort framåt ängel, o som sagt, om 12 dagar har vi vart tillsammans i 4 år! Har inte haft någon så här djup o nära relation till någon så länge som med dig någonsin, förutom min familj då. Du har blivit en del av mig. Du är mitt segel som hjälper mig att komma någonvart, du omvandlar de värsta stormarna till drivkraft. Du är den finaste människan jag någonsin träffat.När vi träffades först, trodde jag du var svag och jag ville stärka dig o hjälpa dig, men har för länge sen insett hur stark du är, och att det nog vart du som hjälpt mig till största del! Vi har absolut våra intriger, men du är alltid i mina tankar, hur långt borta du än är, och när all vardagsbuller skjuts åtsidan, så är du alltid kvar i mina tankar och mitt hjärta. Du är den första jag tänker på när jag vaknar och den sista innan jag somnar baby.Jag gnäller om så mkt skit, när jag egentligen inte har nåt att vara olycklig för, jag har ju dig! Och du är den bästa livspartnern jag kan tänka mig! Du är så stark ängel, kämpa på den sista tiden du nu har kvar tills du kan börja jobba med ditt drömjobb:) Finns nog ingen som passar bättre för jobbet än du! Jag ska se till att klara mig igenom min skit med:P Det är egentligen småpotatis, men du känner ju mig, jag är ett levande exemplar av metaforen "att göra en höna av en fjäder":P Men du ger mig styrkan.Jag ser så otroligt mycket fram emot vårt framtida liv tillsammans! Jag älskar dig med min underbara drottning!:) Och kan bara hoppas att jag lyckas med att ge dig lika mkt tillbaka som du ger mig.





2010-01-04 @ 01:29:29
Postat av: syster

hihi du? jag älskar dig med. Snart tatuerar vi in oss en popcorn ;) Du finns alltid för mig när jag behöver dig som mest. Din säng var väldigt mysig att sova i igår fast du snarkade :) Vet inte riktigt mer vad jag ska säga än att jag älskar dig. Du vet att jag ställer upp för dig och om någon förolämpar dig så stiger dom över en gräns dom får ångra sen. Watch out bitches because you messing with thaaa Steiners;)

Tillsammans kan vi allt, vi är helt enkelt bäst!

2010-01-07 @ 23:11:08

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0