December


Ja så var snart den här helgen slut.
Den har varit ett levande helvete rent ut sagt.
I fredags kom dock Agge förbi och gjorde dagen lite bättre.
Vi kollade på Idol och chillade, sen drog han till nationerna.
Jag med min jävla huvudvärk satt hemma.
Igår var jag också hemma, panodilen hjälper inte.
Så finns inte så mycket att göra än att ligga halvdöd på soffan.
När jag vaknade i morse såg jag att jag hade ett missat samtal,
och ett meddelande. Det var Agge.
Han talade in ett meddelande som jag sedan lyssnade på. Såhär lät det:
"Jag BEHÖVER lussekatter! Kom ner NU!!
Sen var det inget mer. Lät nästan på som ett fylle hot! ^^
För övrigt så har jag inte gjort ett skit.
Jag är riktigt riktigt trött på vissa. Det står mig upp till halsen.
Lite till och jag kommer spy ut all skit.
Denna gången kommer jag inte stoppa halvvägs utan jag spyr ut allt tills det är slut!

Well ska plugga vidare och lägga energin på annat istället!
Peace



Kommentarer
Postat av: amanda

hoppas migränen försvinner! för roligt är det INTE

2009-12-14 @ 09:22:00
Postat av: Anonym

SV: Tack, jag tror o hoppas att det var spänningshuvudvärk. Ne roligt e det icke!

2009-12-14 @ 13:15:43

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0