December





Öppnat tio paket i advenskalandern från BodyShop
massa fina klappar, tar en bild någon dag och visar.
Men jag kan säga som så att det är verkligen värt det. Hitintills har vi fått paket värda ca 800-900kr och alla 24 kostade total 800 kr. Känns toppen.

Skolan går bra, seminarium efter seminarium. Snart ska jag och en klasskamrat påbörja slutarbetet för kursen.
Vi delar nog upp det innan lovet dock så vi har våra dela klara.
Efter det vi ska ta oss ett jullov.
Känns skönt.

Ska nog snart på bio med miss Johänna. Kanske någon annan som vill med?
Annars tror jag faktiskt att jag ska baka i helgen igen. Lussekatterna från förrförra helgen börjar redan ta slut.

Mannen kommer snart ner också, med sig har han katten. Längtar!!

Detta inlägget blev väldigt blahaigt!
Men så är det ibland.

Drömmer för övrigt de sjukaste drömmarna nuförtiden. De flesta handlar om barn.
Inatt drömde jag att jag var gravid. Tryckte man på sidan av min mage stack barnets ben ut.
Man kunde kittla barnet under foten, då försvann den in i magen igen. Men den tyckte min pappa att det var dags att få ut barnet. Han stack handen igenom navlen och drog ut barnet.  Magen var helt öppen och man kunde se rakt in. Mycket märkligt! vet inte riktigt vad det ska betyda om det ens betyder något..

Nu ska jag kolla på Paradise Hotel på tv6Play, har inte kanalen. Men jag hoppas att Francessca hoppar på den där bloggErika. Det förtjänar hon!
Ha en trevlig kväll!

Peace.



Kommentarer
Postat av: Syster

haha anna, du drömmer alltid sjuka drömmar ;D

2009-12-12 @ 18:55:18

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0