December



Igår hälsade jag och mannen på hans mamma. Vi åt lussebullar och äppelkaka, sjukt mysigt. Sen kom hans bror och fru dit, vi pratade lite sen skulle de lägga sig. Efter någon timme åkte vi hem till mannen och hans pappa. Hans far är så go. Vi pratar alltid så mycket och denna kvällen pratade han om en massa minnen. Han fällde en och en annan tår, vilket alltid är lite jobbigt att se, jag vet inte hur jag ska reagera. Men vi pratade vidare om annat som vi kunde skratta åt.
På natten när jag och mannen skulle sova, kom katten och tog en massa plats, jag fick ligga helt snett vilket också ledde till att mannen knuffades ut ur sängen. Men så kan det gå ibland.
När vi vaknade sen tog vi det lugnt och färgade varandras hår, mannen är duktig på det. Han själv fick små prickar på sitt korta hår, blev lite tüfft!
Det var väl det. Just nu är jag sjukt trött men vill inte lägga mig än. Ska väl skjuta lite med syrran i spelet Medal of Honor Rising Sun.

God Afton!




Kommentarer

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0