December


Woho i dag kommer mannen med katten. Sen stannar dom ca 3 veckor. Härligt!
Idag ska vi även iväg och köpa en fet gran, kungsgran som vanligt. Det är de bästa och största! Kommer bli ett jäkla jobb att kånka den hela vägen hem från stan, men det ska nog gå!

För övrigt så ska jag plugga rätt mycket idag, ska bli färdig till på måndag, måste kolla en film också som jag ska analysera till måndag. Men men, ska hem till mannen sen också kanske klämmer vi vars en pizza, hade varit gott!
Vet inte alls vad som annars händer idag. Ska se om man kan få tid till ett snöbollskrig också, hade varit underbart!

Ja just det pappa köpte en ny dator igår, sjukt härlig är den. Vi fick den gamla till vårt rum ska bara fixa in internet till den också sen är allt klart.

Såg på 2012 med Johänna i torsdags, vissa bra scener men annars var det rätt smörig.

Jag har förresten lugnat mig lite, ignorerar det så mycket som möjligt och helt enkelt undviker det. Men ah det finns där under ytan och väntar på att få komma ut. Men jag försöker hålla det nere. En sak till och det kommer upp. Det får jag ta itu med när det kommer isf.

Peace




Kommentarer
Postat av: ´Johanna

tack för att du väntade vid stationen med mig i kylan! :) kram

2009-12-19 @ 16:36:29
Postat av: Anonym

SV: inget att tacka för kompis! Kram

2009-12-20 @ 12:43:26

Säg vad du tycker:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0